Wednesday, December 15, 2010

EnD sPm~15.12.2010..

                            ~ Assalamualaikum~

alhamdulilah,habis jgk spm ni..hope dpt result spm yg gempak n bagus la..tetiba rasa rindu di hati pd SMKDH,kwn2 ku n orng yg aku minat..huhu..ttg SMKDH,mmg sgt rindu sbb setahun setengah aku menuntut ilmu di situ..bnyk pengalaman yg aku belajar selama ini..Erti sahabat,Erti belajar bersungguh2,Erti kasih-sayang kpd guru2..tidak lupa jgk di SMKTPG(skolah lama)..di skolah,ramai kwn2 baru yg aku kenal iaitu yan,dayah,ogy,fatin,et,kiah,hawa,as,farah,watie,tasa,azura,fifi,athira,bieha,liza,naya,iqa,yana,aina,marina,nalia,
syidot,aida,aziera,anis,wana,fatin nabila,echa,ruzi,maya,aqidah..n ramai lagi la..kwn2 lelaki2 dlm kelas 5 C iaitu zefri,fahmi,faris,suffian,abon,azrin,zahid,faiz,asyraf,izaq,izat,baba,zizie,fauzi,arif,nur arif,ibnur dan ipin..
 pergh~tetiba2 tak ingat nama member elaki dlm kelas aku ni..otak blur jap..huhu..kelas 5 cekap seramai 50 orng..korang byngkan ramai pelajar dlm kelas ini..tp kelas kami still kelas ceria dan gelak ketawa yg mencuit hati pd kisah2 lucu ttg perangai kwn2ku..nama guru tidak ku lupa la iaitu En,nahrawi (sejarah)..cikgu2 lain yg mengajar dlm kelas kami ni,En.mohd zain (bm),En.azman (mate),En.nizar (add math),cikgu rukiah (p.akaun),cikgu nik diana (sn),cikgu salmah (geo),cikgu junaidah (perd),teacher aisyah (b.inggeris),ustazah aida (tasawwur islam) dan ustaz saiful (pendidikan islam)..bnyk kenangan manis situ..tidak ku lupa SMKDH ini..

ttg sahabat,
mmg bnyk kisah2 menarik dlm kelas 5C ini..mereka sgt sporting habis la..thanks sbb sudi jd kwn ku ini (tetiba cm nangis la cos rindu pd mereka) lalala~nasib baik mereka ada facebook..bole la keep in touch with mereka la..huhu..

erm,ttg orng yg aku minat,
mmg ada la sorng mamat  ni aku minat sgt2..sejak aku masuk skolah ni,mmg aku minat kt dia la..huhu..apa orng kata "cinta pandang pertama "..lalala~ apa2 jelah an..huhu..aku dah anggap dia sbg kwn aku di skolah ini..



terima kasih segalanye SMKDH~
i luv u lah..huhu..
cukup la smpai di sini dulu ok..daa,salam..

No comments:

Post a Comment