Sunday, February 5, 2012

salam maulidur rasul


bile lihat video  " DETIK2 PEMERGIAN RASULULLAH S.A.W",aku menangis sgt2..subhannallah..
Baginda terlalu sayangkn kita semua sebagai umatnyer walaupun umatnyer ada banyak kesilapan yang dibuat..termasuk diriku..
aku tahu semua di dunia ini bukanlah sempurna dan semua pernah melakukan kesilapan..
aku akui aku belum menjadi sahabat yang baik buat teman2 semua,belum menjadi anak yang baik buat ibu bapaku,belum menjadi pelajar yang baik buat lecturer ku..kadang2 kata-kataku ini banyak menyakitkan hati anda semua..walaupun sebilangan sahabat-sahabat ku banyak menyakiti hati ku sampai aku terasa dengan kata-kata diaorang,biarlah aku hanya mmpu berdiam..diam itukan lebih baik..aku sedar hal itu..tapi takpelah,demi sahabat aku pendamkan sahaja.. hanya ALLAH s.w.t sahaja tempat aku mengadu segala-galanya..tapi aku akui semua manusia bukanlah sempurna..oleh itu maafkanlah aku if aku ada salah silapku selama ini..

salam ikhlas dariku -aween-

No comments:

Post a Comment